Populära inlägg

fredag 25 juni 2010

ja vad gör man skratta eller gråta

Att vara mor kan vara helt under bart men oxo helt förjävligt,
Jag har nog alldrig fått så mycket skit som jag fått de senaste som jag får nu och en låååååååång tid till baka,
Att ens barn inte kan vara sams med sin pojkvänn är inget jag ska straffas för.
Att få höra hur svinaktigt jag är som bara tänker på mig själv att jag skiter i mina barn och barnbarn att jag hällre vill vara i Fr än hemma i SV; klart som korv spad att jag hällre är här nere och får leva än att vara i sv och vara död,
Man får luren i örat oavset vad man an säger hur ska man kunna förklara att dom är vuxna,
Jag betalar oxo i månaden för det städas och vädras 2 ggr månaden fast ingen är där.
Jag sänder små packet men det har jag nu slutat med då det alldrig var bra eller det vara bara det i packetet,
Jag har erbjudit mig att stå för biljet och pass så man kan komma ner hit men nej det vägrara man, Man vill inte flyga man vill häller inte ta båten ensam 1 natt.
Så det spelar ingen roll vad och hur man gör så gör man fel.
En ska är säker jag skulle alldrig lägga mig i dennes liv eller tala om vad den ska göra mm
Jqgb tror att som far så känner man nog lika dant,
Det spelar ingen roll hur mycket man hjälper till i pengar väg eller vad som hälst så är man tydligen bara en som man kan slänga luren i örat på,
Att vara hos sin far under julkafton var inte bra det häller för det var ingen äkta jul firande att fira jul med mor är inget ting häller för det är så lite av allt,
Det finns ett ord språk som jag tycker om, Som man bäddar får man ligga. klagar man på allt och alla så får man inget gehör till slut alla drar sig undan ler man alldrig eller skratar med andra, blir man till slut ensam,
Ger man inget av sig själv så får man inget,
vill man bara klaga o klaga så finns det snart ingen kvar på ens sida,
Man lånar ut och man lånar ut men får inget till baka då blir det stopp,
Även en mor kan säga stopp om man bara lånar lånar och lånar men det ska till baka en dag oxå och får man inte ens ett tack éller ett vänligt ord utan bara hör klago sång dag ut och dag in då kan även en mor tröttna,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar