Populära inlägg

tisdag 8 juni 2010

8 Juni

Så nu har jag varit och fått mitt antitrypsin eller alfalastin som det heter här nere i FR;
Och i och med dettA så har ju givet vis både Herr ont och Fru illa mående kommit fram
Jag fick oxå reda på att man funderar på att sätta in en PortaCat vid mitt nyckelben ungefär för att lättare kunna och slippa att stickas så många gånger som jag gör, vissa veckor kan det bli upp till 5 stick i vänster aröen dels p,g,r,av att det är det enda stället dom kan sticka mig på bäde att ge och att ta blod från mig så är det tyvärr bara vänster armen soö gäller,
Så det kan ju vara skönt om jag kan få en PortaCat,
Annars är det som vanligt trötter som en gnu, Sover ungefär runt 15 timar per dygn så det är inte mycket jag är uppe, Och jag orkar inte så mycket hällre nu för tiden.
Min stora önskan är nu att det snart ska vara över så jag kan få gå ner i vikt i gen och kunna röra på mig i gen som en vanlig människa,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar