Populära inlägg

fredag 4 juni 2010

4 Juni

Det som inte fick hända nu har hänt i alla fall, Orsaken beror pä mycket oro m,m, säger dom
MIn gift struma har kommit till baka Med råge förra veckan låg jag på 5,0 och i går så låg jag på 39,884 så den har vaknat till rejält på en 1 vecka har den äkat med 35,884 och det är väldig ökning,
Så till baka på ruta 1 så det bara small nu ska jag behäva vara orolig för att jag ska gå ner mina så väl förkänta 80 kg soö jag har kämpat mig till.Från att ha vägt 55 kg så har jag lyckats på 7 månder att gå upp 25 kg som dom ville och gärna lite till´: Men tyvärr så stannar vågen på 80 kg och nu håller jag tummen för att den stannar där och ej rör sig neråt,
Annars så ligger min transplantation i faro sonen, Domsa att jag komm att gå ner minst 20 kg o lite till eftersom jag ska byta bägge lungorna så det var väldigt viktigt att jag la på mig ordentligt före min transplantation ja man kqn ju lött räkna ut oö jag skulle vara på 55 kg som sagt bara skinn o ben kvar.
Så nu står det i gen protein drycker i kylskåp för att ha i resv och jag måte väga mig 3 gånger per dag för jag får inte gå ner i vikt alls, Det är jätte viktigt att jag får behålla dessa kilo nu,
Men det ser väll inte lovandes ut då jag har fått börja öta levqxin i gen dok bara på 50 mg än så länge jAG stod på 150 mg förre jag slutade den 5 oktober,
Varför kunde inte den ha hålt sig tills transplantationen så jag slapp att gå och vara orolig nu för mion vikt, Vist är det tungt att bära på 80 kg och jag vill ju så gärna gå ner till i alla fall 60 kg men det går ju inte för sig ännu att göra det. Mina knän har fått tagit emot mycket styck på grund av dennaq vikt ökning men oxå min rygg och mina axlar har fått sin berskärda del,
Men kontentan av detta är att jag nu mer eller mndre inte får röra mig så jag tappar dessa kilon jag har , så jag håller tummen på att jag snart får en kallelse till Foch sjukhus i Paris att det finns 2 st lungor till mig ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar