Populära inlägg

fredag 11 juni 2010

11 juni

Ja ha då var det Fredag i gen,
Måste nog erkänna att det går sämmre och sämmre med träningen och jag sover fruktans värt mycket i gen inte många timmar som jag kan vara vaken en hel dag,
Var på träningen vid 0800 nu på morgonen först gick jag till kini killen som maserar mina lungor och ser till att det inte har samlats en massa sörja i lungorna som inte ska vara där, sednan bort till tränings lokalen först blåsa för att se hur mycket jag kommer upp i jag brukar hamna på 150 ej högre, där efter tar vi syre mätning samt hjärt trycket jag brukar ligga på i syre runt 92 med 2 l syre soö hjälp och i vilq på 97 i hjärt slag, där efter får jag ventolin som jag ska andas in med hjälp av 5 l syre det tar C;A 5 MIN och när det är klart så tar vi en fika och där efter sätter vi i gång med en gång i dag så gick jag 2,2 i 10 min x4 eller så cyklar jag 30 w 10 min x 4 med vila mellan i c;a 1-2 min där efter så är det avslapning öed andnings träning vilket jag alldrig har kunat följa med, verför jo för att när vi ska lägga oss på mattorna så ska vi slapna av först till musik, haha vad gör jag jo jAG sten somnar direkt och det går inte att veka mig hihi utan jag sover under den tiden medans dom andra får jobba med sin andning,
Sedan i dag fredag så har vi bad efter detta vattnet är behagligt varmt så man kan slapna av o vad gör jag jo jag somnar i gen men då är dom snabbt där o väker mig och sedan får jag ha en boll eller något så jag syselsätter mig på så sätt så somnar jag inte,
jag undrar hur länge jag ska gå så här börjar att kännas tröst löst att gå och vänta o vänta och det är ju som så att det är inte min starka sida att vänta, för att göra helgen lite roliga så har jag nu köppt ut lite tyg för att sy lite nya kläder till mig, och det behövs att ha gått från 55 kg i oktober till dagens 80 kg ja då kan ni tänka er hur jag ser ut som en padda, och denna kropp trivs jag inte i alls det är inte jag denna vikt gör att jag får ont i ryggm axlarm knän pga av tyngden ,
Min krop är inte van att bära på så mycket så nu önskar jhag att jag kan få gå ner i vikt för jag eller min kropp orkar snart inte så länge till med denna tyngd som jag har nu, Jag behöver inte gå ner till 55 kg öen i alla fall 5 kg skulle jag gärna vilja ner men NEJ säger dom alla ,
Nu är det ganska så svårt att ha denna sjuk dom tycker att jag stampar på smma fläck hela tiden men det gör jag i gentligen inte utan doö jobbar med alla dessa värden soö jag gjort mellan den 22 till den 24 aprill, Jag soö trodde stenhårt på att jag hadde som alla andra vanlig blod värden men nej det visade sig att jag hade A+ och det är inte vanlig blod typ enligt dom mmm konstigt men så är det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar