Populära inlägg

tisdag 22 juni 2010

22 Juni


Jag kan väll säga att gårdagen inte var en under bar dag i alla fall,
Man ska väll inte klaga för det finns dom som har det mycket värre och mycket mer ont än vad jag har men jag känner att jag måste klaga för fy FAN vad ont jag har,
I går sattes det in en Porta cart och det är något som jag inte ens önskar min värsta fiende,
Den sattes in i lokal bedövning inte mysigt alls kan jag till lägga,
Du hör allt du känner allt du kan registrera allt men du ser inget du bara hör och det är nog det värsta hitils som jag varit med om,
Jag har gjort operationer förr i lokal bedövning men det har inte varit i den omfattningen som denna var,

Först så fick jag ju givet vis lokal bedövning på höger sida han stack 6 gånger på olika ställen och jag säger bara AJ,AJ,AJ, det var inte mysigt alls, Men då hadde jag inte kommit till det värsta delen ännu hehe,
det var när han skulle skära i krops puls årder du hörde allt, Hur det gurglade och puma ut lite blod fast för mig så kändes det som massor,
Jag kom dit runt kl:1000 och komm där i från runt kl;1900 så det blev en låååååång dag på sjukan,
på efter midagen så skulle dom testa porta carten med antitrypsinet och allt gick jätte bra men det gjorde fruktans värt ont när dom skulle dra ut nålen ur porta carten ,
och natten ja den jag ju givet vis gått i aj aj tecken och gör så fort farande, Soö tur är så är man ju i ett annat land med andra tankar hehe så jag får ganska så starka söärt piller så jag känner inget just nu men när den börjar att sluta att värka då är det värkligen AJ AJ AJ FY FAN VAD ONT DET GÖR AJAJ så då är det jag som vakert tassar ut i köket eller jag tassar nu ljög jag så stor jag är jag hasar mig ut i köket för då gör det så ont att jag knapt kan gå eller stå på benen,
Men efter en 15 min så är det ok i gen bara att man känner av den lite,
Jag är nu färbjuden att bära ,sola, bada på 14 dagar stills stygnen ska tas sedan får man se om jag fort farande får förbud eller om jag kan få bärja att bära,och vqrq noröql i gen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar