Populära inlägg

måndag 14 juni 2010

14 Juni

Det som absolut inte får hända händer ju giviet vis mig bara mig; att jag är född i fiskens tecken gäller nog inte mig alls utan det ska nog vara i oturens tecken totalt till 10000000 procent,
Ja vad vad det soö hände nu då soö inte fick hända jo det började redan på morgonen den stora syr tanken tog slut ingen fara jag har ju en liten mindre om något skulle hända döm om min förvåning när jag skulle starta den så var den totalt slut o jag som inte ens hadde öppnAT DEN den hadde läkt ut under tiden, jag hadde sp pass öycket syrgas att jag hann att klä på mig tvätta mig sedan vart det tvär stopp även på den bär bara, m,m,m, Jean.claude fick vakert följa med ner till garaget så han fick ta allt det andra soö skuölle med ner och jag fick gå så sakta jag bara kundem
För i bilen har jag en syr gas tub o den fungerar det vet jag så på med syrgas bruööa i väg till träningen och där fick jag hjälp med att fylla min tansportabla och qllt vqr i siun ordning vi ringde till dom som har hand om syrgasen och dom skulle komma hemm kl1400 i dag : Skont nu var allt i sin ordning plotsligt så känner jag att jag bärjar känna mig ganska så onyckter liksom på tänd av något efter som vi satt och små prata lite så tog den lilla och kolla mitt syre upps jag hadde vist bara 86 inte så konstigt att jag kände mig drogad hehe ,
Kollade slang bytte ut slangen inget hjälpte maskinen var bara så död så död som den kunde vara, Okej vi fick ringa till dom i gen så dom fick komma ut till klininken och byta min lilla min lilla maskin så nu har jag en ny bär bar syrgas och min stora tub är nu på fyld den halv stora är nu ut bytt till en ny och han kommer tioll baka om 3 veckor och byter ut och fyller på mina maskiner, Men jag måste säga att det var det läskigaste jag varit med om färr så prata jag om billig fylla men detta var inte ens i närheten av billig fylla utan detta var som om jag på tänd av något mäniskorna flät ut och in i sina kroppar hehe såg gansaka så kuligt ut så giviet vis så fick jag ju ett skratt anfall under denna tid medans dom andra i gruppen vart jätte färskrämnda för jag var ju grå vit i ansiktet och bättre blev det ju inte utav att jag mitt i allt hopp fick ett skratt anfall prata om att skarata och gråta hysteriskt hihihi, Men nu är allt i sin ordning i gen Nu ligger jag på 93 i syre och allt är lugnt nu8 har jag bara lite biverkning efter detta o det ör givet vis huvud verk som man får när man inte syre sätter sig ordentligt,
Så nu har jag varit med om detta oxå som inte får hända eller ska hända hihi jag råkar ut för allt,
Som tur är så har jag lätt för skratt och hänger inte gärna läpp bara för att jag är sjuk man måste ju kunna se det roliga i det hela oxå fast det är ju klart jag kunde ju ha väntat med att se det roliga när alla människor runt om flöt ut och in i varandra ,em jag är ju inte som alla dandra utan far ju givet vis ut i gap skratt, och vist till och med läkaren och syrrorna bärja att skratat oxo för det smittar ju av sig,
jag skaratta till slut skrata hela staben runt mig förutom dom andra i gruppen som vart ganska skraja av som på gick, Men ska väll oxo till lägga att både läkaren och syrrorna känner mig ganska så väl nu och vet hur jag fungerar så för dom var det ju bara komiskt eller som dom sa det ör bara du som kan hamna isådana hör situationer eller att det är så typsikt mig att det är bara jag som kan råka ut för allt ,
Men kontentan av detta är ju att jag i alla fall lever och vet hur det kan bli när man börjar att bli utan syre; så det vart ju en lärdom i alla fall ,
nu ska jag hoppa in i en väl förkänt durch och sedan i efter midag ska jag sola lite mumma vad skönt, En sak att tänka på bli aldrig utan syre om ni har det det kan gå illa oxo .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar