Populära inlägg

onsdag 31 december 2014

2014-12-31 Onsag

7 timar kvar på 2014 och jisses vad det har hänt massor.
En massa ambulans körningar fram och tillbaka från hemmet till akuten och ligga kvar ett tag.
Min flytt från Viskafors till Vegby det är nog det bästa jag gjort sedan jag kom hem till Sverige i gen. Här har vi gräs mata och altan massor av frisk luft skogen i knutarna och så sjön nedanför <3 b="" bli="" det="" kan="" p="" ttre.="">Var nere i Frankrike på en vecka för att hälsa på och försöka att få typ fös att betala ut min pension i gen :-( tyvärr har jag misslyckats med det men än har inte sista tåget gått. Ska jobba lite till med dem hade jag tänkt mig.

År 2015 kommer att bli spännande det vet jag har en hel del som jag ska göra bland annat så ska jag till Italien i april. Vad jag ska göra där blir en senare diskution och ner skrivet. Men nu önskar både jag och lalla en god fortsättning på dett nya året och önskar att alla får sina organ som då så väl behöver ingen ingen ska behöva vänta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar