Populära inlägg

onsdag 17 december 2014

2014-12-17 Onsdag

japp då var man operad då. I måndags så blev det en operation. Det skulle ha blivit med ryggmärgsbedövning fas det blev inte så det fungerade inte på mig :-(   . Skälva operationen blev ju bra enligt läkarna , fast jag hat måt skit rent ut. Har spytt en massa och haft mycket blödningar både här o där.
Men jag börjar att känna mig som människa i dag fast jag har ont och då menar jag ont.
Och samtidigt trött fast inte lite svårt att bestämma sig där . Somnar vaknar omvalt annat,
Jag saknar min lilla Lalla enormt  fast ja vet att hon har det så bra hos Emelie o Philip ändå.

2 kommentarer:

  1. Så glad att du har operationen bakom dej....även om det är jobbigt blir det ju förhoppningsvis lite bättre för varje dag som går. Skönt när du är hemma och har lilla fröken Lalla som kan mysa med dej och få dej må bättre.
    Kramar i stora lass

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Märit det är från er alla jag får min styrka att orka mig i genom dessa bakslag jag får och måste åka in i gen. Tack ni alla är mina änglar som bär mig i mina svåra tider med elaka värkar och deb verk jag så många gånger har. <3

    SvaraRadera