Populära inlägg

torsdag 11 december 2014

2014-12-11 Torsdag

YNK YNK  nu börjar det att dra i hop sig till min operation. Inget ja ser fram emot kan ja säga.
Skulle helst göra denna nästa år men men det går tydligen inte att vänta med denna :-( utan det måste ske nu den 15/12 .
Så den 15/12 och så får vi se hur länge jag MÅSTE va kvar på huset . Helst ser jag att jag får åka hem samma dag men det är väll inget att räkna med antar jag.
Det är ju i alla fall urin blåsan och tarmen som ska sättas fast på sina rätta ställen i gen.
Hade ju varit bättre om dom stannat där dom ska vara i stället för att bråka och hitta på en massa bus.
Ja ja nu är det som det är så det är ju bara att bita i det sura äpplet och fixa denna affla onödiga operation som jag nu måste göra.
Vist julen kommer att bli i AJ AJ AJ. Tecken men tur är ju attvi har morfin . Så om man ska se det från den andra sidan så kan ju denna jul bli hel korkad hihi hehe hoho. Man blir ju lite koko bello av morfinet.

Ja ja en full och snurrig jul det har jag ju inte varit med om det kan ju bli kul det oxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar