Populära inlägg

söndag 14 december 2014

2014-12-14 kl:0400 Söndag

En tidig 3 de advents morgon klockan är nu 0400 och jag har varit vacker en bra stund.
Mår lite illa orolig inför morgon dagens operation. Gillar inte att jag inte sövs utan får bara ryggmärgsbedövning :-( .  Min urinblåsa har ramlat ner i vaginan samt att tarmen ligger o trycker på.
Gör ganska ont så på ett sätt är jag tacksam över operationen men åt andra sidan så är jag rädd inför denna op.
Så i eftermiddag så ska Mia min kära granne på hörnet köra in mig o Lalla till Emelie och i morgon drar ja i väg kl : 0615 till lasarettet för min op.
Lalla stannar hos Emelie o Philip ,Gibson medans ja är inlagd.
Ynk måste försöka att sova lite till innan ja går upp och dammsuger ,torkar golv, men det är svårt att slappna av .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar