Populära inlägg

onsdag 3 december 2014

2014-12-03 Onsdag

Så där ja då är allt klart jag åker till Italien och representera Sverige i alfa1.
Jag är väldigt tacksam att jag fått denna äran att göra detta. Och jag hoppas verkligen jag kan eller jag ska se till att både synas och LYSNA på alla föredrag mm.
Det ska bli ett intressant seminarium då det gäller hela värden.
Kanske ser jag docent Stern som operarade mig i Surene på sjukhuset Forch skulle va kul att prata lite med han i gen:-) .
Hoppas på att få träffa många medmänniskor på dessa dagar .
Vist kommer det att bli fult upp det blir ju ingen semester resa, men att få detta erbjudande av alla att få åka ner till Italien för att representera Sverige ja det är stort med tanke på att jag är transplanterad i Frankrike och bor nu i Sverige.

Det som jag kommer att sakna mest är ju Mme Lalla för i detta läget kan hon inte få följa med .
Dels så är det ju flyg i gen jo jag vet jag har ju sagt att jag inte vill flyga i gen. Men när detta kom till mig så kunde ja inte säga nej tack utan då får jag bita i hop o ta flyget. För detta gäller ju inte bara för mig för det gäller ju alla andra av mina medmänniskor . Så därför ändrar jag mig med att flyga denna gång.
Det jag håller sten hårt på är att Lalla ska inte flyga utann endast åka bil,båt.

Som sagt detta är en ära för mig att få åka på detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar