Populära inlägg

torsdag 27 november 2014

2014-11-27 Torsdag

Jaha då har man varit på GYN och gjort den sedvanliga undersökningen inför mitt lätta framfall jag har. En op jag ska få göra den 15/12 vilket är väldigt välkommen för min del.då jag har ganska så mycket ondare nu än för 1månad sedan.
En operation som skulle gå ganska snabbt då det var endast lätt framfall visade sig i dag att så var inte fallet.
Det hade nu släppt hel på framsidan och baksidan  inte så konstigt att jag har ONT som bara den och en känsla av att jag har något otäckt som hänger ner. Går som en anka mm.

Så nu fick jag varför jag har så himla ont vilket gjorde mig glad. För jag hatar att gå i ovisshet om varför jag har så ont mm. Spelar ingen roll vad svaret blir bara man får ett namn. På det onda . För då är det bra mycket lättare att handskas med det.

Så min urinblåsa sitter löst på plats och min tarm har ramlat ner. Så nu håller jag tumen att det är detta fenomen som orsakat mina diare anfall mm.

Så det blir en bra julklapp till mig skälv tänk att slipa värken.

Jag har pysslat lite gran här hemma lite jul pynt och gjort lite tomtar till min tomt sälsynt vackra make by My hohoho. Ska fota och lägga ut min första jul här på min blogg.

Ja just det nu är det klart jag åker till Italien till våren och representerar Sverige för Alfa 1 känner mig jätte stolt över att jag fått den förfrågan och möjligheten att få göra detta . Det ska bli mycket instresant och se vad detta kan ge . Tänk att få åka till Italien för att representera Sverige det är stort det . Träffa många professor och läkare mm .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar