Populära inlägg

onsdag 12 november 2014

2014-11-12 Onsdag.

  Oj oj vad tiden springer i väg. Tycker att dagarna går så himla fort nu mer hinner ju bara att stiga upp så är det dags för bingen i gen. Hihi.
Nästa helg kommer att gå i barnbarnens tecken för d ska det bakas pepparkaks hus och glaseras.
Och så kommer vi att ha Gibson oxo här under denna helg. Så vi blir många ja och mina 2 barnbarn och 2frallor :-) .
Oavset hur sjuk ja än känner mig så är jag ändå berikad med underbara barn ,barnbarn ,svärsöner och frallor.

Så jag har absolut inget att klaga över och tänker inte häller göra detta trots att jag har det svårt många gånger. Men den bästa medicinen är ju det jag har runt om mig med nära o kära och Goa vänner.

Tack för att ni finns och ger mig stöttning och vägledning när jag frågar om råd o hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar