Populära inlägg

måndag 17 november 2014

2014-11-17 Måndag

Ja nu drar det i hop sig i gen för om 1ecka så är det 1-a advent tänk vad tiden går fort.
I dag börja ja med vardags rumet och mitt arbets/göst rum så nu är det pyntat o fint .
I morgon får det nog bli mitt sovrum och dagen efter det köket.

För till helgen så kommer mina underbara barn som vi nu har som tradition att helgen före 1-a advent så bygger vi pepparkakshus och bara myser och har roligt.

Tog ju influensa sprutan för ett tag sedan , men tror dock inte det fungera på mig för i dag har jag en näsa som är seg och dum.

Men ännu så länge ingen feber vilket jag är oerhörd tacksam för.

Snart så får jag vända blad i min bok i gen för nu ramlar jag in på Alfa 1 och blir en styrelse medlem.
Har även fått en förfrågan om jag kan representera Sverige i April/Maj månad i Italien och jag måste säga att det låter väldigt lockande att få åka på ett sådan här uppdrag. Blir lite stolt och samtidigt lite hedrande att jag blir tillfrågad om detta uppdrag. För det är ju stort jätte stort.  Ska i alla fall fundera ett par dagar om jag ska ta mig Ann uppdraget eller inte.
Men måste säga att det är väldigt lockande .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar