Populära inlägg

fredag 21 november 2014

2014-11-21 Fredag

så dör jag nu har Herr Gibson kommit hit så nu är det lek sedan sov o så ut en sväng på tomten, och så drar vi samma i gen lek,sov ut mm. Älskar verkligen frallor.
Men så har jag även fått äran att ha mina två underbara barnbarn här hela helgen. För vi ska fixa till lite jul pyssel mm i morgon .
Men vi ska även mysa i massor .
Kan väll inte säga att man mår på toppen. Då mitt osynliga bälte runt om min bröst korg tycks dra åt sig mer o mer. Men detta tror jag beror på att just nu under november månad så har vi fått alldeles för lite sol och mycket regn så det är liksom grått och rått.
men nu ska man ju inte gnälla för om 1vecka så har vi 1a advent mysigt värre bara vi kan få lite snö för då blir det varmare och sedan ljusare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar