Populära inlägg

söndag 14 december 2014

2014-12-14 Söndag kväll

Hualigen nu börjar ja att bli nervös inför morgondagens pass. Tididigt kl 0645 ska ja va på operation. Något ja absolut helst önska ja slapp. Vill i gentligen inte detta men ett måste tyvärr:-(.  


Något som förvåna mig i kväll var att helt plötsligt så såg jag att ett utav mina album helt plötsligt va ute någon hade delat den på sin sida utan att ens fråga om lov först. Vilket gjorde mig mörk rädd på en gång . Under alla år som jag har haft Facebook så är det alldrig någon som bara gått in o delat hela mitt album . Dom har frågat om dom kan få ta en bild eller två men aldrig gått in och bara delat ut . Detta gjorde att ja genast gick in o tog bort massor av bilder på min sida. Under foton som jag har . Kommer att ta bort mera sedan för detta gjorde att jag tänkte till. Man ska i te bara tro att andra ser att det är mina kort . Utan vem som hälst kan gå in utan TT fråga o dela ut kort . Vilket gör att man blir ganska så skraj. Dom kort ja Hedman efter lägger ut är totalt låsta man ska inte kunna dela ut eller ta utan att fråga före .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar