Populära inlägg

torsdag 25 december 2014

2014-12-25 Torsdag

Nu har jag och Mme Lalla kommit hem efter att ha varit borta sedan den 14/12 .
Då jag den 15/12 skulle göra en operation av mitt framfall ( urinblåsan hade ramlat ner ) jag skulle få ryggmärgsbedövning och ja jag fick det men tyvärr så fungerade det inte på mig. :-( utan ja blev akut sövd i stället.
I vilket fall som hälst så skulle denna op vara klar så jag kunde åka hem samma dag men det är ju jag så det funka inte utan jag blev utsläpp den 17/12
Sedan dess så har jag och Lalla bott gos Emelie o Philip (min yngsta dotter med man ) det har varit enormt skönt att ha kunnat vara där men samtidigt lite jobbigt för jag har ju min säng och sova på en luftas så här länge är inte gott mot min rygg precis.
Men jag har haft trevligt sälskap i alla fall och bara det gör ju att man piggnar till fortjulafton så fick jag den bästa julklappen en mor kan få alla mina barn med respektive och barnbarn runt ett jul frukostbord finns det något bättre Nääs tror inte det.
Den 28/12 ska jag och Lalla få den äran att bjuda på middag och då blir det kalkon till middag och pilgrimsmusslor till förrätt och där efter en ostbrickan ,
Det ska bli roligt att få ha samlat alla i gen . Fast mina underbara barnbarn är då hos sin far men jag ser dom sedan i gen :-) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar