Populära inlägg

tisdag 6 januari 2015

2015-01-06 Tisdag

så där ja nu är vi inne på ett nytt år 2015 och en ny bok att skriva i.
Sammanfattning av 2014 är att jag har betydligt minskat på ambulans åkning.
Och jag har flyttat från Viskafors till Vegby har nu mer tomt som Lalla kan springa om kring på.
Från en 2-a till en 3-a med massor av möjligheter .
2015 hoppas jag att jag slipper ambulansen så jag kan leva som vanligt på mitt eget lilla vis.
Min Diabetes är kvar och den har tänkt att stanna resten av mitt liv. Dess värre är den ganska svår inställt ännu så länge men det beror ju på de avstötnings medicinerna jag måste äta.
 
I dag håller jag på att plocka ner julen för att välkomna in våren fast först så kommer ju februari lovet för alla barn och ungdomar.
Nu i januari ska jag ner till Malmö på årsmöte för Alfa  1 så det ska bli mycket spännande att vara med på.
och sedan i  April så ska jag till Pizza på en konferens och även det ska bli mycket spännande att vara på med på. Så det blir en lång resa fast med flyg då förstårs då det är lite långt att köra dit.
 
Annars är jag väldigt trött ännu efter min operation som jag gjorde den 15/12-14 men hoppas att det snart ger med sig.
 
bara vi får lite mer sol så man kan vara ute mer i solen så blir det nog mycket bättre får vi hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar