Populära inlägg

lördag 24 januari 2015

2015-01-24 LÖRDAG

hej på er alla kära läsare .
Jag vet att i bland tar det tid innan jag skriver men det händer så fruktansvärt mycket för min del just nu.
1) först ut är att jag fått den stora äran att var ordförande för ALFA 1 vilket jag uppskattar enormt. Fast det är ett jätte stort ansvar att axla men jag ska göra allt vad jag kan för att Alfa 1 ska få leva vidare.
För vi behöver denna föreningen för oss med ALFA 1 vi är inte många . Men desto viktigare är ju föreningen för oss.
Så är du inte med i Alfa 1 så rekommenderar jag dig varmt att gå med och gärna komma till styrelse möten så kan du vara med där oxo vi alla behövs oavsett avstånd i vårt land så finns vi via telefon Facebook skyp så jag vi finns där du finns . ( https://www.facebook.com/groups/125433850809675/?fref=ts ) hoppas vi ses där. vi ska ju finnas för varandra och hjälpa varandra
 
2) jag och Lalla ska förhoppnings vis få hem en liten Valp till sommaren. så då blir det mycket motion och planering i gen.
 
vad det gäller min transplantation så fortsätter det med att jag har mitt bälte på 20-30 cm brett runt om min bröst korg och den dras åt (OBS den är onsynlig det är en känsla jag har) när jag blir trött och har gått mycket.
 
Men som sagt jag sitter ju på 2 stolar jag bör och ska röra mig p.g.a min diabets men jag orkar inte så mycket.
det andra problemet jag har är att så fort jag äter så måste jag springa och tömma min tarm 78 tusen gånger ( känns som så) OCH MIN MAGE BUBBLAR HÖG LJUT .
 
så det är mycket att tänka på om jag ska ut o resa eller som när jag ska åka ut o handla.
men en sak har jag kommit på att drick yoghurt om jag tar en puttit sådan så slipper jag springa hela tiden på toan. en handling inne bär att jag bör ha minst 35 kr i 5 kronor så jag kan springa på toan. Men oxo ett minne för jag måste ju ställa min mat vagn någon stans :( och bara det känns ju inte så himla lockandes måste jag säga.
 
Nu i ett par dagar så har min näsa bestämt sig för att vara kletig som tapetklister och det är väll en av de värsta ting för mig . Dels p.g.a. att jag har svårt för att snyta mig så det blir med topps :( och det tar tid inget kul alls.
Nä nu ska jag hänga lite tvätt och plocka undan lite här för sedan under eftermidagen ska jag köra hem min yngsta dotters hund Herr Gibson men även kallad Herr Gris .
Och Lalla ska på sin manikyr behandling hihi fint ska det va till min lilla Mme .
 
Ha nu en underbar helg alla och njut av dagen
love you ol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar