Populära inlägg

torsdag 15 januari 2015

2015-01-15 Torsdag

Så där jag äntligen i morgon bär det av till Malmö för både årsmöte och styrelsemöte.
Det ska bli så spännande och se vad denna helg har att erbjuda och vad jag kommer att få lära mig.
Men framför allt få träffa alla dessa nya människor som jag bara har pratat med antingen via Facebook eller mail och telefon.
Äntligen får man träffa dom i live.
Jag får berätta för er hur jag tyckte det var sedan :)
 
Det ska bli så spännande så och så får jag ju även träffa Annette som ska oxo åka ner till Pza Italien på konferensen i April. Även den ska bli spännande.
 
Men inte bara det jag hoppas verkligen att jag får en tid över så jag kan träffa en mycket god gammal vän Birgitta Petrusson . Henne har jag inte träffat på  minst 25 år så det ser jag verkligen fram emot.
och på vägen hem på Söndag.
Kanske jag har tid att svänga in till Tvååker och ta en kopp kaffe om dom är hemma förstårs . Annars får det bli Varberg där jag har en kär vän oxo så jag kan nog få i mig kaffe på vägen.
 
Ja annars är det nog inget mer som hänt här med mig mer än att jag fick min operationen den 15 och blev givet vis kvar pga av komplikationer som vanligt när det gäller mig.
Men tack vare Emelie och Philip så kunde jag komma hem tidigare då dom bor så nära sjukhuset .
 
 Så i går så åkte jag till besiktningen och trott om ni vill eller ej men min lilla Herr BrumBrum åkte i genom med Blankt papper jisses så glad jag är för det.
och på kvällen så blev han stajlad av Mikael Syren Linas pojkvänn så då fick han 2 st fina extra ljus så nu  käns det som om jag åkte på dagen fast det är kväll eller natt :).
 
ja just det så fick jag ju mina efterlängtade siluetter jag väntat på vist är dom fina :)
och så min nya tränings maskin. Eftersom jag inte får gå på gym pga av infektions risken så får ju gymmet komma hem till mig så nu har jag denna och ett gå band så nu ska jag nog kunna träna upp både det ena och andra. Har testat på denna redan o j
isses vad den tar på rygg och ben så jag får ta det väldigt försiktigt fram och ta det i lugn tackt.  
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar