Populära inlägg

torsdag 29 januari 2015

2015-01-29 Torsdag

Jag säger AJ AJ i dag eller nu i kväll. Jag har sådan verk i gen runt bröst korgen . Samt att ena stunden så är jag kallsvettig o törstig och andra sekunden bara en massa verk..
Spelar liksom ingen roll hur ja ligger utan det gör bara konstant ONT.
I detta läget så saknar ja min vatten säng för där var det som om jag bara låg lite lätt. Men som sagt det går ju inte längre då jag måste halv sitta o sova lite svårt i en vatten säng .
Men oxo svårt att ställa om för benen då jag nu mer behöver ha hög läge på fötterna annars blir dom ännu mer som klumpar :-( och det ska ja tala om det gör ont när skinnet inte räcker till.
Som tur är så har jag ju en elevation säng en säng som jag kan höja fot ändan på och jag kan även höja o sänka under ryggen kanon när man får ont i ben o fötter o behöver ha hög läge på dom.
Eller som jag inte kan sova i horisontell läge efter transplantationen så jag halv sitter o sover nu mer.
Men det går ju det med.
Men just i kväll så har mitt så kallade bälte jag har som är osynligt runt min bröst korg som då är ca 25 brett dragit åt något kopiöst. Orsaken till detta fenomen är att jag i går försökte mig på att gå på mammo men som jag trodde så fungerade det inte för mig jag sjöng opera det gjorde så ont att jag trodde ja skulle tuppa av. Så det blir en remis till ultraljud i stället för det går absolut inte att klämma brösten på det viset.
Dels pga av att jag har ju ärren under brösten och då blir det aoutomatiskt veck på fotot och då blir det fel och så har jag för mycket ärr bildningar under brösten så dom kunde inte se alls tyvärr. Så då blir det en remis i stället :-( .

1 kommentar:

  1. Åhhh vattensäng älskade min , kram på dig vännen <3

    SvaraRadera