Populära inlägg

måndag 9 februari 2015

2015-02-09 Måndag

hej hej det händer så mycket nu att jag knappt vet vart ag ska börja.
I alla fall så var jag i dag på Mammo och fick reda på att jag hade ingen förändring på brösten vilket var jätte skönt phu ,
Sedan så var jag o lämna i från mig adnings apparaten jag har haft under en natt för att testa hur jag sover. så jag får väll reda på detta ganska snart antar jag.
Som ni tidigare vet så har jag blivit invald som ordförande på Alfa 1 så där är det en hel del att dona o fixa med.

Sedan så har jag och en väninna på hörnet av denna radhus längan startat upp ett evenemang den 28-29 mars.- där alla intäkter går till alfa 1 barn cancer fonden och reumatologen.
Så det ska bli mycket intressant o se hur mycket folket sätter värde på detta.
Så här ser inbjudan ut
 
Äntligen blir det av LOPPIS i Vegby i Bygdegården VEGA 28-29 mars

I Två dagar kommer det att vara Loppis i Vegahallen.

Att hyra bord kostar;

Hyra En av dagarna

 

Ett bord                         125,00

Två bord                         225,00

Plats för En ställning     25,00

Hyra Båda dagarna

Ett Bord                          225,00

Två bord                          425,00

Plats för En ställning       40,00

Alla Intäkter som uthyrning av Bord, Fika och Lottförsäljning går till;

ALFA 1,

Barncancerfonden och

Reumatikerförbundet

Det kommer att vara öppet 10 - 15

Bokning sker via mail till      loppisvegby@acklar.se

Platsen/Platserna ska vara betalda 1 vecka före annars går platsen/platserna till annan säljare.

 

Mer information ges vid bokningen.

 

Välkomna och hoppas på en Bra Helg med många fyllda Bord!!

Bygdegården VEGA hälsar alla välkomna!

Våra sponsorer är Bygdegården VEGA, Ica Anders i Gällstad, Gällstads färg&manufaktur
 
Och jag hoppas verkligen att vi så få alla bord uthyrda samt att man kommer och fikar och tar ett par lotter då även detta går till välgörenheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar