Populära inlägg

tisdag 17 februari 2015

2015-02-17 Tisdag

hej hej
I dag har minn sy maskin fått bekänna färg den har gått varm i dag :)
Men jisses vad jag längtar efter våren nu så solen kan komma fram och lysa på vår jord i gen.
För då ska jag vara ute och greja  minn trädgård städa upp efter vintern och blåsten som har gjort sönder kapellet till Hammocken mm.
Tänk att få ställa i ordning allt fram med stolar och dyner  och kunna sitta ute och ta sig en kopp kaffe eller varför inte ta sinn frukost på trappan så där tidigt när daggen ligger kvar i gräset och man hör fåglarna börja sjunga sin sång .
Finns det något härliga nej tror inte detta.
Men man kan oxo ha dörrar och fönster öppna så man kan få vädrat ordentligen en underbar känsla.

Ja jo jag äter fortfarande vätske drivande medicin men det hjälper föga jag är fortfarande lika svullen om inte mer på kvällarna så de lutar åt att jag får ringa Närhälsan i gen och tala om att det hjälper inte alls att äta den medicinen  tyvärr. Onödigt att äta den om det inte fungerar tycker jag .
Men ska slå en signal till dom i morgon så  får jag höra vad dom säger.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar