Populära inlägg

onsdag 25 februari 2015

2015-02-25 Onsdag

mm ja i dag har jag då varit hos min lilla vampis som bara tog 5 rör blod i dag.
Vilket då är nog det minsta antalet jag har tagit på många månader hihi.

I fredags så ringde min andnings syster efter att ha gått i genom mitt sömn test som jag hade för ett tag sedan. Ja jo jag hade verkligen en svår apné och han fattade inte hur jag orkade dagen i genom för enligt den maskinen som jag fick ha på mig så sov  eller ja vila ja i 1,5 tim sedan var jag uppe i 4 min sedan samma procedur hela natten från kl 21,00 till kl 0600 som jag hade den på mig.

Ha inte konstigt att jag konstant har huvudverk och på början till migrän så ofta då med andra ord.
så den 5/3 ska jag till andnings timet och få en ny apné apparat med luft fuktighet så då hoppas jag att jag får sova bättre. man måste ju få hoppas i alla fall :).

I dag har vår nya hyres värd varit här och jag fick ett mycket givande samtal med hyresvärden .
Så det kan bara bli bättre här.

Så nu vet jag vad jag har att göra här under våren och sommaren. och tro mig det kommer att bli så fint så. Bara min kropp inte säger i från för mycket. Men jobba lite i i taget varje dag så blir det kanon.

som sagt jag säger det i gen jag älskar mitt lilla smultron ställe  här i Vegby det var det bästa som hänt mig.  Å tack vare Maria Lindberg så fick  jag denna underbara hörn lägenhet som är som klippt och skuren för mig och Lalla . Hon ska ha en stor eloge för detta att jag fick tag på detta radhus



nu har jag bara några ny till komna  saker som jag inte gillar alls och det är min kropp som samlar vätska trots att jag äter medicin mot detta nu men tyvärr så hjälper det inte. Men jag har fått blåser i underläppen på in sidan så nu får jag se till att ta hand om detta oxo.

Men jag längtar till våren o sommaren så jag kan få börja att var ute mer och få mer energi av solen och luften.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar