Populära inlägg

lördag 28 februari 2015

2015-02-28 Lördag

ÅÅ vad jag längtar till våren nu.
Tänk  att få sätta i gång med vårarbete ute ,kunna ta en kopp kaffe i vårsolen.
Att kunna vara med vänner och grilla och mysa.
Det är livet.

Fast det lär nog dröja med grillningen i alla fall för våren har ju inte kommit hit ännu vad jag sett.
Men jag längtar nu efter den ordentligt. Bara att få kunna hänga ut tvätten slippa att ha den inomhus 
bar det är ju underbart. och så luktar det ju så gott när man lägger in det i skåpet sedan :)

jaja det blir att vänta och till dess så blir det att hänga tvätten inne.

I dag blir det att mäta alla väggar om hur mycket färg o tapet som ska inhandlas inför våren. så jag kan få lite fint här hemma så det passar in på mitt levande. Samt att jag kan lägga ut min toalett dörr för  total rengöring då det är tapetserats på dörren vilket gör att det blir helt mal placerad i hallen.

så ja det är väll vad min dag kommer att se ut i dag.

(kan även på peka att ja jag har fortfarande väldiga bekymmer med min tarm och min svullnad men hoppas att även detta ska en dag lägga sig ) 

1 kommentar:

  1. Jag längtar oxå tills våren kommer sol och värme och vackra Mr P <3 kramar

    SvaraRadera