Populära inlägg

söndag 31 augusti 2014

2014-08-31 Söndag

I dag blev det en hel del gjort även min o lallas hem sida www.acklar.se  fick sig en omgång. Är väll inte riktigt nöjd men jag får träna lite mer så ja kan tagga ner en del bilder så dom inte skymmer texten.
Gräset har fått sig en omgång och förrådet fått en liten ansikts upplyftning skruvar mm fått sina platser hihi och gräsklipparen blev duschat så nu är den fin oxo.

Och tvätt maskinen fick 2 tvättar att tvätta hihi
Men nu så är jag jätte trötter Lalla har redan fått stofft  från johnblund förstår inte hur fort hon hämtar det.
Jag däremot känner mig lite eller ganska konstig illamående och huvudverk. Och mina höfter har ja god lust att hänga upp någon stans för dom värker som bara attan.

Men ja antar att en god natt sömn reperara där ja har ont för tillfället under dagen i alla fall så kommer väll värken framåt kvällen för då har ja ju gått en massa i gen :-) .
Men livet är så härligt kan inte låta bli att pyssla o dona lite här o där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar