Populära inlägg

torsdag 28 augusti 2014

2014-08-28 Torsdag

aj aj nästa månad blir ingen kul månad alls
4/9 infektiom Borås
5/9 gyn  Boråsings prov.
18/9  ögon op GBG
23/9 samtal Borås
29/9 3 års kontroll njurfunktionen
1/10 lung rtg, andnings prov, träffa läkar timet. och till sist sjukskterske träff.
Det blir ett väldigt springandes på de olika lassaretten. men där i mellan ska jag oxo försöka att
klämma in ett besök hos diabetes läkaren
.
Prata om att komma snabbt upp i gratis resor och gratis läkar besök.
Det blir ju ingen rolig månad det här :( men men ett måste.

Men samtidigt så får jag ju fira den 25/9 min födelse min 2 dra födelse. men jag ska oxo tända ett ljus för min underbara fransos som gav min 2 st lungor så jag kunde få fortsätta att vandra här på jorden.
Jag säger som min Kusin Pia sa till mig. Det var meningen att du skulle leva för du ska vissa oss andra att det går att leva trots alla dom motgångar man har haft. och att ha fått vända så många gånger i dörren då jag inte var välkomen in än för jag har en mening med livet här nere ännu.
men exakt vad det är det vet jag inte ännu. Försöker fort farande att lista ut vad det är jag ska visa värden som inte andra kan göra. Men jag kommer nog på det snart hoppas jag.
för att ha set döden i vit ögat så många gånger som jag gjort och jag kan säga att det är absolut ingen vacker syn.
brrrrrrrr  det är fruktans värt kalt när den kommer . men den har ju vänt så många gåner nu så ja man vet alldrig.

men denna månad blir nog väldigt jobbig för mig med alla dessa besök och undersökningar men det är ju ett MÅSTE tyvärr kan inte avika från något av det tyvärr.
men som vanligt är det bara att bita i hop och se glad och positivt på det hela .
 ingen ide att klaga för det hjälper ju inte alls.
så nu snart blir det natta här har haft Bosse Elisabeth Molly och Mia här och det bjöds på lax och presad potatis med sallad till så ättit jag har gjort hållt mina tider med mitt insulin.
Och i morgon ska jag ta prover på morgonen så nu hoppas jag att allt är i sin ordning med det som ska tas varje månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar