Populära inlägg

lördag 9 augusti 2014

2014-08-09 Lördag

Go kväll alla Goa glada. I dag har jag fått en del gjort fått undan Linas soffa från hallen. Städat upp i rum 2 det rum som jag nu mer kallar kombi rum pga av att det är linas hörna / gäst hörna och så min arbets hörna hihi tänk vad man kan göra med ett enda rum. jag har oxo börjat att få ordning i förrådet för det är viktigt att få i ordning det för nu börjar hösten närma sig och en del möbler ska ju in där. Och det andra förrådet ska ju få ett tak,golv vägg och till sist en dörr men börjar nog med taket först och tar golvet sedan väggen får vi se om ja hinner.

Fast sisses i min lilla låda vilken värk jag har . Det riktigt bränner i underbenet och mina mag muskler men det beror ju på att jag oxo har börjat att ro varje kväll nu. Jag ska få upp min kondition  och min kapacitet så jag inte blir så sjuk i vinter i gen för det vill jag inte .

Men nu är jag så trött och har så ont i mina ben ,armar och bröstkorg så nu blir det att vänta in John blind så han får stö ut lite sov pulver. Så god natt med er alla där ute .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar