Populära inlägg

tisdag 12 augusti 2014

2014-08-12 Tisdag

I dag blev det en liten sorge dag. Möttes av att Robin Williams hittades död i sin lägenhet. en kille med ett stort hjärta som gav oss barn många skratt och unga o gamla många goda skratt. Tyvärr så fajtades han mycket med sitt innersta mörka väsen. Men vi måste komma i håg vad han gav oss medmänniskor bara ljus o kärlek. RIP villa i frid och ha nu kul i Narnia .

Ja hur går det för mig i dessa tider lite upp o ner men det är absolut inte konstigt med tanke på väderleken, tropisk värme och vänder till en gammal svens sommar. Från tryck luft till hög luft inte så himla lätt att variera sig så på kort tid.

Men nu har arbetsterapeut ringt till mig och tala om att en skena för mina onda händer finns nu att hämta ,så jag kan fortsätta att pysla här hemma med spika skruva mm vad jag håller på med. Men blev tvungen att lova att jag lyssnar på min kropp jag går inte för bi den längre :-)

På monday kommer min mor o far hit ,mor ska stanna ett par dagar här.
 Det ska bli kul att ha mor här ett par dagar.

Och den 18/9 blir det op av mina ögon brrrrrrr lite hämskt faktiskt.

Lite kyl att ha fått i gång mina sök monitorer i gen så jag kan se vilka som följer mig ja jag ser ju inte vilka människor men områden det är kul tycker ja. Orter i Sverige där jag inte känner några men dom följer mig så det är lite kul att .

Nä nu blir det bingen här för både mig o Lalla ni får ha det så länge alla mina nära o köra som jag värkligen håller av

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar