Populära inlägg

lördag 16 augusti 2014

2004-08-16 Lördag

Sitter här och går i genom min blogg lite och min fundering är varför är man hemlig när man  följer en blogg. känns lite si så där med  tancke på vad som händer i dagens läge.
vad ja menar är att jag skälv skulle inte vara hemlig om jag följde en blogg.
För mig skälv har jag nu gjort så att jag tar bort alla som inte är synliga eller som där jag inte kan läsa vem som är vem. Vill ju gärna veta vem som följer.

´Nog om detta nu har börjat att få väldigt ont i mina fötter dom svulnat upp
så här blir mina fossingar efter ett tag och jag kan berätta att det gör ont som FFFFFFFF i skinnet och det slår aldrig fel får alltid stora hårda kramper i vaderna när dom blir så här stora eller större.
Det blir att skaffa stöd strumpor nu fram över ska ju till solhem på onsdag så då ska jag diskutera med dem för så här kan jag inte ha det.
Och jag vill inte sitta i rullisen hela dagarna bara för att mina fötter inte ska svullna det är inte okej alls för min del. Jag vill knna röra på mig så mycket det bara går.
ska ta upp detta problem med min läkare oxo för det blir ganska jobbigt när fötterna bråkar med mig man blir lite handlings förlamad faktiskt.
Men en sak är säkert det bästa som hänt detta året ännu så länge är våran flytt från Källebergsgatan till KarlJohansVäg kunde inte ha blivit bättre. Huset är ljust och luften är bara underbar. och läget är helt fantastiskt underbart skog och sjö så nära underbara stråk att varndra på.
Nu önskar jag bara att jag får upp hela mitt sataket runt hela tomten så jag kan låta lalla springa med över allt där jag är på tomten det vore underbart skönt.
nu ska det bli lite kaffe här och sedan blir det ut i förådet och greja lite i dag och se vad jag kan hitta på att göra hehe det finns en hel del att plokca med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar