Populära inlägg

torsdag 7 augusti 2014

2014-08-06 torsdag

Ja det händer lite varje dag här.vist går det långsamt fram .men man ska ju hinna med att glädjas av det man gjort oxo eller hur:-). Rätt att njuta av det som är gjort . Tack vare mina barn och barnbarn så går det fortare i bland Ken oxo min granne på hörnet här och hennes vänner som även dom hjälper mig med div saker. Tänk så lyckligt lottad jag är är vänn med en och får massor av vänner från henne. Mia min älskade granne på hörnet har get mig många nya vänner som är helt underbara att vara med Elisabeth.bosse,Holger Titti mm flera" jag är så glad över dessa nya kontakter det ger en sådan energi och så har vi Andren en jätte go kille som jag lånar släp kärra av och Holger ,Bosse och  min kära granne på hörnan Mia som hjälper mig med både svar och grejor. Och så har jag ju underbara barn ,svärsöner  och barnbarn. Jag har så många goda människor i mitt liv runt omkring mig . Ett sådant starkt nätverk som jag nu har är bara så underbart så i bland får ja nypa mig i armen för att först att allt detta är sant. Jag står så stadigt på jorden tack vare dom och er på FB dör jag även där fått nya fina människor som finns när man skulle råka titta ner så vips så är alltid någon där och ber en titta upp och man kan bara le man blir så varm inombords.
Med att få flyttat ut till Vegby så drog jag högvinsten jag fick en fint ställe för mig och Lalla som nu börjar ta form för både mig o henne. Men sedan fick jag många nya härliga varma och goda vänner.
Som sagt livet är underbart något jag verkligen tar hand om och vill vårda ömt man får bara sådana underbara vänner om man är ärlig och sann och står med bägge fötterna på jorden.
Alla ni ni gör mig lycklig glad och varm.
Ljuset lyser i gen över mig det har jag nu förstår efter dessa 3år som på nytt född så har jag fåt och får fortfarande så mycket värme och kärlek av alla mina  gammal vänner mina F b vänner  nya vänner nära och kära . <3 al="" and="" friends="" love="" nbsp="" ove="" p="" y="" you="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar