Populära inlägg

lördag 23 augusti 2014

2014-08-23 Lördag

Hej i gen var att det är ett Tagedagen i gen som jag skrev här men jag har hafft fin besök här. Min mor har varit hos min och Lalla sedan i måndags . Far körde ner henne hit och sedan hämta han henne i fredags i går  med andra ord.
Det har varit en händelse rik vecka trots regn och regn och så lite mer regn. Hade hoppas att vi kunde ha varit ute mera. Dels på min baksida (altan) men oxo kunna åka runt lite hade varit skoj.
Kunnat packa en picknick korg och dragit i väg till Torpa slott mm.
Men vädrets makter ville inte detta på något vis .
Men jag tyckte det var skoj och mysigt att få rå om mor lite . Och jag hoppas och tror att mor tyckte lika fan att det var trevligt trots regnet
Men vi har fått många Goa skratt men oxo diskutioner om just Alfa 1 diabetes mm samt om döden och om hur man vill ha det efter och att man ska acceptera det beslut .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar