Populära inlägg

måndag 11 augusti 2014

2014-08-11 måndag

Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Kom hem efter ett lasarett besök i dag fick helt plötsligt ont i magen och ett illamående kom över mig . Mia min kära granne på andra sidan hörnet hade hemtat hem posten i dag medans ja va borta . Och där i låg det ett vitt kuvert där det stod Sahlgrenska på aj aj nu måste jag bara ha en massa positiva saker att tänka på för den 18/9 då ska jag operar mina ögon bägge två oiiiiiiiiiii.
Lite skränande är det för man ätr ju vaken och ser allt vist kommer ja att få lugnande före o under men i alla fall hihi har redan börjat att skallra i skelettet och tidigt var det med redan 0745 så dom är tidiga.
Och sedan försvinner det 1 vecka för mig som ja inte ser så bra alls på bägge ögonen. Ynk ynk känner mig redan nu handikappad mer än vad ja är
Jo tack ja vet att ja är fruktans värt löjlig nu. Jag som varit med om nära döden ett par gånger bytt ut 2 lungor. Blivit diabetiker så ja måste ta insulin, blivit jätte infektions känslig så jag tar sprutor varje vecka pga av det annars skulle jag net ha ett liv alls.
Och så är jag livrädd för just denna operationen  med ögonen . Ja löjligt ja vet men bara tanken att vara vaken o se vad dom pillar med på operation i mina ögon det skämmer halv    eller helt i gäl mig .
Ynk ynk ynk . Jisses vad ja tycker synd om mig nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar