Populära inlägg

tisdag 22 maj 2012

2012-05-22 Tisdag

ja min kära blogg det var ganska så länge sedan jag skrev här sist var det när min yngsta dotter fylde år.
Vad har häånt under denna tid ja . Jag har fått hem mina små 4 benta (illrarma Inka .Amethist och Jepür så nu är jag tillbaka med städning av toa låder morgon och kväll hihi - färskt vatten och mat till de små och det käns härligt.
Sedan har jag varit på en massa läkare besök och blodprovning mm Men det viste vi ju att det skulle bli en massa sådana nu när jag kom hem till sverige i gen så det gör mig inget .
Jag har fått vara bra från det att jag kom hem till sverige fam tills i  förrgår då helt plötsligt från ingenstans så smälde till att göra jätte ont i skulderblads partiet så som det gjodfe när jag vakna upp ur nakrosen och detta har inte varit skönt alls kan jag tala om. jag har då spytt och fått en massa diarée så jag har fått sprungit på toan ganska så ofta under natten . och gvet vis på dagen har jag varit som ett sombi . Me det ska bli bättre hoppas jag . Jag har oxo fått gaqnska så myckiet käningar av sockret och då ligger det lågt som bara den så min underkäke somnar av och det känns lite konstigt moste jag säga .
Synen är paj så jag MOSTE byta glasögon för jag ser knapt när jag läser men det är ju ganska så lätt avklarat med nya glasögon så ser jag bra i gen penga messigt sett så är det katastrofalt men vad ska jag göra moste se i alla fall.
men nu är kl 20,30 och jag ska ut en sväng med lallis för att sedan krypa ner i min goa säng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar