Populära inlägg

måndag 7 maj 2012

2012-05-07 Måndag

I dag har jag lagt ut en hel del på iller ifokus samt på borås loppis på facebook.
Moste bli av med en hel del urs vad saker man samlat på sig. Och tala inte om vad illrarna har haft ujuj en hel del gud man har ju gjort av med massor till dom.

Så det käns skönt att kunna ta detta beslut att göra av mig med lite saker glas lampor furbalåder väskor mattor mm moste få mer plats.
Och till hösten ska jag nog ner till källaren och fota loft sängen med skrivbord och hyllor och ett gammalt vardagsrums skåp från 50 talet som har följt med mig lite över allt men det är jätte fint men som sagt man kan inte spara på allt .
Annras mår jag bra i dag förutom lite yrsel och illamående men men man överlever och det är ju huvudsaken.

Och om i gen jag säger bara det det är så skönt att vara i sverige i gen fast det är lite kalt här :D
men men vad gör det ingenting alls.

nu är det snart sängdags för både mig och Lalla för i morgon ska vi till tempo posten och sända i väg lite saker som blivit sålt och sedan moste jag kolla priset på att sända glas och muggar furbalåder mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar