Populära inlägg

torsdag 3 maj 2012

2012-05-03 Torsdag

Först vil jag bara klaga på den nya bloggen jag hatar den tills jag förstår den mm.
Sedam vill jag nog bara säga att jag mår inte så bra inombords nu.
Det är ganska så mycket runt omkring mig med en massa mosten och jagandes. Jag vet att alla vill mig väl men jag moste få ta det i min egen takt med mit liv att få komma tillbaka till värkligehetn . Det är en enorm stor omställning jag gjort en rejäl ko väning.
Fast ni ska veta jag älskar att vara hemma iSverige i genn i alla fall och vill inte tillbaka till det fängelse jag var. Där jag inte fick göra något och gjorde jag något så fick jag skit för det. Det är så skönt att kunna ringa till sin dietist eller sköterska på sahlgrenska bara för att fråga en enkel fråga och sedan få ett svar på en gång.
Jag vet att jag gärna springer i väg med det mästa av det jag gör mm men denna gång violl jag bara njuta av att få vara hema i Sverige i gen.
I morgon ska jag ta tagui i illranas rum så jag kan avlasta Emelie med dom så hon får tillbaka sitt kök i gen det kan vara tgrevligt att få ha ett kök i gen . Hon och Philip har ju stält upp nu i över 1 år med att ha illrana hos sig så det är dags att jag tar hem dem nu.
Ska fixa ute buren oxo så dom kan vra där lite oxo och inte bara i nee buren .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar