Populära inlägg

onsdag 16 maj 2012

2012-05-16 Onsdag

hej kära blogg . Hihi tänk att det är 26 år sedanh jag fick min lilla Emelie ajaj vad tiden riner i väg.
Men vad kul att äntligen få fira hennes dag i närheten av henne och nu snart kan jag även få fira min älsta dotter Lina. Min mellersta pojk JUoakim får jag tyväårr vänta med tills nästa år då han fyller i feburarie men det är ju lika dant med mina barnbarn dom fyller oxo i feburarie.





Men gud vad jag har njutit av dagen i dag att få sitta vid samma bord som mina barn och barnbarn och svärson. Tänk detta trode jag alldrig jag skulle få uppleva i gen .  Men nu är jag hema i SV för gott så jag ser värkligen fram emot att få ha mer sådana här kvällar med lite grilning mm.

Och så är jag färdig med min lägenhet så nu käns det mycket skönt att vara här hemma det finns gardiner .blommer tavlor ja allt som jag saknade när jag bode i FR men nu så har jag allt i gen och jag känner mig så rik så.












 
ja vist kontoret är kvar men något moste jag ju ha att göra när det regnar eller blir vinter oxo hihi. men jag känner mig nöjd med mitt resultat.
och jag har blivit så väl omhändertagen på SÄS av alla inblandade så det känns jätte skönt. men nu ska jag ta och sova efter en händelserik dag. God natt och sov gått med er alla där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar