Populära inlägg

fredag 23 september 2011

2011/09/23 Detta ar sjukt

ex jag ar sjuk jag kampar varje dag varje minut varje javla secund med att dels ga ner i vikt for att behaga en okunig doktor (professor) som igentligen inte har en blekaste aning om vad jaggar i gen anda forst var min vag pa 54 kg och jag var nojd och glad trots min sjukdom ; Inte doktorn du MOSTE upp i vikt till minst 90 kg sakt o gjort jag stal satte mig for att ga upp i vikt jag kampa som en affla gnu att kunna stiga upp dom andra lakarna runt om mig hjalpte mig att andra medeciner mm for att jag skulle kunna ga upp i vikt:
Phu antligen ar jag uppe i 90 kg men AJ AJ AJ Nu fick jqg andrade order han har mek val ALLDRIG SAGT ATT JAG MOSTE UPP I VIKT ONEJ ;
Sa sagt och gjort nu ska har ner i gen i vikt prata om att bli eller misshandla sin egen kropp forst upp sedan ner; I alla fall pa 4 veckor med hjalp av snalla go rara doktorer pa DK sjukhus sa hjalpte dom mig att snabbt ga ner under denna perjord sa jag stannade pa 650 callorier om dagen for att kunna ga ner den 21 sep var jag hos vire virre pannan â Foch sjukhus och fick da vaga mig och gora lite andnings tester och go tester
MM vikten jo vagen stande pa 86 kg phu tankte jagi mittstilla sinne men vad sager da denna jubel idoten jo att nu har du ju gatt ner sa bra under denna korta perjord sa det ar bra om du nukan ga ner till minst 75 kg sager bara en sak fan ta virevirepanna ordentligt ,inq qndnings vqrden ar katastrofala sedan april mandad sa har jag forlorat hela 5% av kapasitetn  och det ar jatte mycket for min del;
dagens vikt ar nu i alla fall pa 85 kg sa jag ska vall fortsatta att ga ner for som sagt jag blir ju inte bra av att vara sa har over viktig och sa vill jag kunna komma i mina klader i gen sa min tanke ar nu att jag ska ner till 55 kg i alla fall aven om jag inte kommer ner dit fore tarnsan men efter i alla fall ;
och det basta av allt jag sliper denna hispiga virevirepannan bakom min rygg ;
i alla fall sa ska jag kampa vidare trots att jag nu aven far kampa for min egen del och jag far kampa for mina nara och kara har nere da ,min sa kallade gubbe till idot som nu gar pa 2 ben eller ja ens det tror att han ar nagon javla varldsmastare i medecin och har tagit sig den stora aran att prata skit om folk och aven om sina barn sa jag han kastar glas i sitt eget glas hus sa att saga;
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar