Populära inlägg

onsdag 14 september 2011

2011/09/14 onsdag

Ja da har man antligen fatt det efterlangtande svaret och min data har tagit ut stejk jag har satt den pa svenska Sa det ska bli lattare att lasa men i dag sa har den lagt ut for strejk hehe héan tal vall inte det svenska spraket hehe;
I alla fall sa far ni noja er att lasa och forsoka att andra dom tre sissta bokstaverna i det Sv SPRAKET EFETRSON JAG INTE HAR DOM ALLS NU.
I vilket fall som halst sa var det ju lakar rond har i dag ha later som dom sallan gar ronder har men det gor dom varje dag runt 11 tiden;

Och i dag sa han det magiska ordet jag vantat pa lange att pa fredag ef far jag lamna detta sjukhus och hamta styrka infor resan till Paris Foch den 21 sep jag holl nastan pa att hoppa upp ur stolen och krama han hihi skulle se ut det;

Sa nu pa fredag da har jag varit har i exakt 3 veckor pa denna diabetes avd 2 sud sa det ska bli skont att fa komma hem i gen och leva efter mina rutiner i gen sova nar jag vill och ga upp nar jag vill;
Inte for att jag gar upp sent for jag studsar upp runt 0600 hemma men min granne ar inte glad av att jag stiger èupp sa tidigt pa morgonen; och jag som alskar mina morgonstunder med att sitta pa balkongen och titta ut pa havet och dricka mitt morgon kaffe det ar mumma;
I gar sa tog jag foto pa min frukost sa jag ska visa hur den ser ut for den ar samma alltid har pa morgonen;


jag skulle ha tagit pa middagen oxo men glomde av detta sa det fick bli dagens midag i dag det ar ju ingen skilnad alls da jag far lika dan fisk varje dag det ar bara det andra som andras lite fran dag till dag ;

och sa till sist min midag eller som for mig personligen min kvals mat men dom har kan inte forsta hur jag kan bli matt pa bara detta men for mig ar detta en lagom dos av mat pa en dag ;

och tyvarr sa ar det ju ingen andring pa thet har haller utan samma gamla vanliga the sa ja jag kan saga att det borjar att bli tjatigt jag som tar olika smak varje dag hehe annars;
i alla fall sa fota jag aven min lilla plats som ni ser har i under

he som sagt vad det ska vall synas att det ar en svensk som liger har va eller hur en som ar besatt i kablar mm och givet vis min scarpbooks tavla den ska med over allt sa fort jag ska sova over pa sjukan sa ar den med ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar