Populära inlägg

torsdag 22 september 2011

2011/09/21 dagen efter besoket pa Foch i Paris

jaha da var man hemma i gen efter en lang tripp till Paris i går sa har man nu hemma i gen.
Efter besoket i gar som redan da kandes som en dejchavu;
Samma som for forra gahngen doktorn sager att du kommer att fa ett papper pa posten om att du ar pa listan: Men det kqn oxo vara som sa att detta pappret inte hinner fram fmr din transplantation mm ytterligare mm ska man vaga att tro pa dom nej tror inte detta dessa affla franska sysytem som gor att jag har borjat sakta men sakert trappat tron pa att det finns folk med sanning som sager vad dom menar och inte vander kappan efter vinden somdom skalva gor :
Okej kanske att jag nu i gen ar pa listan men att lita pa detta det gor jag bara inte inte forans jag vaknat upp ur narkosen med slangar bsom sticker ut ur min kropp pa sidorna och att jag har stort fult arr pa min kropp eller om jag nu kan saga sargde kropp ;
Forst da kan jag borja att lita pa dessa doktorer eller prfessorer som finns har nere inte foransdass i alla fall;
Jag ar sa affla trott pa dessa manniskor som vander kappan efter vinder sa fort det ar nagot ;
Jag fattar inte hur folk kan saga att fransman ar gudarna dom ar samma skit som oss ala andra manniskor pa var jord Frankrike ar inte battre an andra;
Vist dom behandlar det sjuka har men som utboling da ar man inget vidare varld nagot;

ja jag vet faktiskt inte om jag ska vara glad eller om jag ska vara forvantans full infor min transplantation mm jag sager som ja sagt ovan JAG TROR INTE PA DET FRANS JAG VAKNAT UPP OCH SER ATT DOM HAR GJORT NAGOT AT MINA GAMLA LUNGOR.

Nu tror ni sakrt att jag ar en bortskamd och en ren och kar shit unge men men dar tar ni fel sa det bara rycker om det;
Jag ar van att jobba for det jag vill ha jag ar van att bli baktalad ; jag ar van att bli mobbad allt detta har jag varit van vid redan vid min lekstadie tid sa det ar ganska sa hort pannsar skinn jag har efter denna tids;
Jag vet hur det kans att vara den som ar och blir mobbad ; jag vet hur det kanns att bli baktald azllt det dar kan jag och jag vet hur detta affloa samhalle ragerar med att flytta pa den som blivit mobbad for att den ska fa ytterliga en chans att kanna sig oonskad och bara vara i vagen for dom som tror att dom ar sa affla bra;
Dom sa ar fodd med guds talan mm och som ar fotgeniska mm ja listan kan bli javligt lang men jag nojer mig med detta tycker att detta talar sitt eget sprak liksom;

Just nu sa ar jag inte bara missnjd med det masta jag ar mistanksam mot allt och alla just nu och kommer sa att vara en langre tid;
Det har kommit till min kanne dom att den person jag lever med spelar ett dubbel liv inte sa att den har nagon annan hadde det varit det sa hadde jag forstott helt klart for jag orkar inte med nagon kontakt eller sex over huvud taget nej det som ar det vartsa ar att den sager 1 sak till mig och gar sedan till en annan och sager nagot helt annat det gor att jag blir skoks tokig for ar man sa javla feg att man inte vagar sta for vad man sager da kan det fane mej vara helt enkelt ;
Jag star for varenda affla litet ord jag sager jag gar inte och eller vander mig om sager annat till en annan: Att man som vuxen ka vara en sadan feg javel som ens vagar pa sta nagot det ar for mig helt otroligt att man kan sta ut att leva med sig sjalv nar man vander och vrider pa sig och inte star for vad man sager;
Som sagt sanningen kommr alltid fram forr eller senare;
Det finns ett ord sprak som sager( det hander inte mig) hahah den som tror det den ar sa feg sa det finns inte den vill absolut inte tro pa nagot annat an sig sjalv eller rattare sagt den tror sig skalv vara en bra psykolog eller bra van eller duktig pa alla satt nar den i gentligen ar bara en stor shit;

Jag ar ABSOLUT I9NTE FEL FRI jag kan sga forlat oàm jag gjort fel eller gjort nagogt som ar galet men jag kan inte saga forlat om jag inget for veta utan lite svart att tyda det dar mm jag ar ingen tanke lasare och jag hjalper alla som ar i behov men jag kan oxo sjuta dom at helvete om dom inte ger mig nagot tillbaka utan bak tal eller int-e vaga sta for vad dom gjort eller sagt da ar dom for doda;
Jag sager som indianen man kan vara dod utan att vara det beror pa om man ar vardig att se eller inte bli sed :

Just nu och ett par veckor bakat i mitt liv sa har jag jatte stora problem att skilja pa om detta ska vara under mitt liv som Anna-Carin eller som iller agare eller mit liv som alfa 1 da hela min cituation hanger i hop i alla dessa tre dom gar som rod trad genom hela proserserna man kan inte eller jag kan inte satta nagorn gruppering i detta fall
da det dels handlar om min sjukdom med alfa 1 och mitt privata liv och mitliv som matte till varldens underbaraste och hatade djur Iller; fettes furre; ja ller man kan ju oxo saga vampyrer blod sugar mm oden ar manga om dessa underbara varelser som ar iller ;

Det ar sa mycket som vill ut pa en gang att orden sa garna flyter i hop oc det kan bli en miljon langt ord med allt i ;
och anda sa star jag med bada fotterna pa jorden och ler och skratar at allt detta helvet jag jag nu ar i:
For just nu och ett par keckor till bakka sa briner halvetet runt om mig for fult dom avloser varandra sa det heter duga;
Och ungefar som att jag skalv inte ska nagra problem alls sa kommer dom som pa bestallning som inget gjort :

Jag onskade sa att ja c.a 3 timar och sa goçr vi om proceduren i gen sa gar det hela nattens timmar;
jag vet att nar man blir sjuk och det gar mer at det sjuka hallet da man inte orkar med att ge sa mycket av sig skalv det ar daala problem kommer upp till ytan det ar da man ser med andra ogon ;
Som  nu ex jag undrar sa vad fan haller jag pa med varfor tvingar jag min sargade kropp att fortfarande fungera farfor tvingar jag mia lungor att fortfarande andas ;
Jag vet en av de manga viktiga sakerna ar att efter som jag har 3 barn sa vill jag ju leva i manga ar till med aven for mina nara kar  sa vill jag leva;
Och varfor ska jag ge upp nu nar jag har kampat som en javla gnu for att komma dit jag ar nu fran25% i utandningen till nu 15%  sa ja da slutar man ju inte lika latt ;
och jag har sagt en gang att jag ska ha dessa 2 javla lungor i min kropp
aven om jag nu ar sa trott pa vad folk sager vad folk tycker mm sa ar det mig bara mig detta handlar om och ingen annan det( ar mina kanslor det ar mitt hjarta det ar mina lungor som ar trasiga mm deta ar jag det handlar om mig och jag kommer att sta for varje skrivet ord i min blogg jag andrar alldrig iefterhand pa bloggen om det inte ar om sa dett attabsolut inte gar att tyda alls for det ar inte alltid jag orkar att salla in den pa sv for jag moste tanka lite baklanges da jag har ett FR ceyboard som jag skriver pa;

I alla fall sa ska jag nu snart ge mig en precent som jag vantat lange pa en tattoo pa min vanstra axel
Denna tattoo kommer jag att bara med stolthet att jag har 3 underbara ungdomar som jag burit under mitt hjarta i mellan 7-9 mander en av dom ville ut fortare an den andra men spelar roll dom ar mina det ar jag som burit dessa 3 skrutt ungar det arr forst och framst for dessa 3 som jag jag alltid kommer att kampa for oavset vad som an hander sedan att jag har fatt den stora aran Inte manga som har den men jag har den stora aran att fa extra ungdomar bada stora som yngre som garna rad fragar mm med mig mina barnbarn och mina plast barnbarn alla dessa har en speciell plats i mitt hjarta:

ja till sisst sa vet hjag fortfaranade inte vart jag ska lagga denna kategori utan den fra platsa hos alla kattegorier jag har


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar