Populära inlägg

lördag 10 september 2011

2011/09/10 Lördag

ynk nu är vi 2 i gen och denna dam är inte nöjd med något alls, allt är bara negativt,
Mina  funderingar på dessa fransyskor är eller det finns bara 2 sorter av dem antingen så är allt positift eller så är det negativt och tyvärr så moste jag säga att 75 procen av alla fransyskor är negativa så det bara skriker om det. Dom är alldrig nöjda med något dom är inte ens tacksama för något,
I alla fall så har jag en affla tur för all personal här ger mig mycket positivitet men det finns ju en sida på för detta sätt mot mig.
varför oxo först jag är svens som pratar engelska och  prata lite  franska, och sedan är ju inget jobbigt för mig jag försöker att latid le och vara glad det gör ju oxo mitt tillstånd oxo bättre givetvis,
Då alla ger mig positivitet så ger jag ju oxo till baka,

Men tro nu inte att all personal är så bra som jag säger hihi även här finns det röt ägg¨men lyckligt vis är dom få och dom jobbar nattetid vilket är skönt för då sover jag hihi,
Hi så man kan säga att jag äe glad att vi har 9 timar som är natt och rästen av de 24 tim så är det dag hi så tro mig 9 tiöar går bra att stå ut med dessa röt ägg fär jag blundar dessa timmar haha,
Tyvärr kan jag inte göra det samma med min nu mer rums kamrat men men det är bara att bita i hop och tyvärr så är hennes gubbe lika dan samt hennes dotter som nu oxo är på besök under denna timme som dom nu varit här så det enda jag hör ör svårdomar över lassarettet inget är bra allt är kasst och det är så så synd om denna henne hi inte ett shit för min del jaja hon har diabetes och hade  en fått en insulin chok i går och sedan är hon konstant hungrig men hon väger oxo en hel del dom 6 personer för att lyfta över henne i natt phu,

I alla fall i mitt fall så har jag gjort fram steg från den 26/8 som jag kom in på denna avd då vägde jag 88,8 och till den den 59/8 rasa jag upp i vikt till 90,5 och i dag väger jag 88,3 kg min sateration liger på 95 och pulsen på 98 och en temp på 36,5 och pic flo 130 och trycket 102/66 så jag är väldigt nöjd,

Och i morgon ska jag få mina 4 timar så det ska bli skönt att komma här i från ett tag ,
och sedan i dag kommer Greg och Sandrine på besök en stund ,

Och så ska jag ta med mig cameran o se om jag kan phota min sida utan att damen brevid exploderar hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar