Populära inlägg

tisdag 13 september 2011

2011/09/13 tisdags kvall

Ja nu är det tidsdags kväll och jag känner mig så affla ur tråkad som bara den klagar ja mm jag gör nog detta men men jag hat tänkt i genom en hel del i dag;
I går var jag på 99 gången på qvd för qtt få mitt qntitrypsin och där med få med mig her ont och fru illamående,
Ja dessa 2 följe slagare dom har nu förföljt mig 99 gånger och dom tänker inte ge upp så länge jag får antitrypsinet det har jag nu förståt,
Så ja jag har lärt mig att leva med dessa 2 fast jag är inte glad när dom tar hem hel tjocka släkten dessa få öåndagar som dom gör det det tar musten ur mig och får mig att fundera över om jag värkligen ska fortsätta med detta,
Men så komer det små ljusglimtar eller en signal och då vet jag varför jag kämpar på ,Så ja det är bara att aceptera eller gilla läget helt enkelt,

Men gudarna ska vet6a fy fabian vad jag är trötter på att vara instängd jag önskar att jqag kunde få sova i min egen säng släka laöpan när jag vill gå upp när jag vill,
Jag saknar mina scrapp books stunder som jag har har jag saknar min sy maskin så jag kan sy lite ,
Vist jag har att göra här oxo men det är inte på samma sätt jag har datan mbroderietm böcker virkning men ändå.

Vist är vi lyckligt låttande en del som själva kan välja var man vill vara sjuk och kunna få den bästa vården, Men vi är oxo människor vi kan oxo sakna vårt hem vår egen lilla vrå där man kan få vara sig själv ducha i lugn o ro ingen som springer 0o rycker upp dorren var 5 min o frågar hur du mår, Sist jag tog duchen så efter 6 gången som dom kom och fråga hur jag måde ja d¨vart jag så trött på detta evigt öppnades av dörr och detta tjatandes om hur jag mår så då svarade jag helt enkelt jag är blöt och det var ju sant6 jag durcha ju och med durch så innebär det att man har vatten och av vatten blir man blöt , så då förstod dom att  dom var lite tjatiga men ändå sin egen durch sin egen säng sitt eget kaffe the mm ja gud vad jag saknar allt detta som finns i mit hem,

men det är bara att bita i hop och se att jag kan få åka hem torsdag eller fredag,
så bit i hopp eller ta allt med en nypa salt, Man kan oxo vara glad för det man har eller ta allt på en klack spark oxo för den delen.

1 kommentar: