Populära inlägg

tisdag 20 september 2011

2011/09/20 shit day and naigth

Fy fagerlund vad jag hatar allt just nu jag mår shit totalt jag mår ja det finns inga ord for hur affla dåligt jag mår,

Varför mår jag så då,  jo för i morgom ska jag träffa den största jävla jubelidoten som tor helt och fast att han/hon är en slags affla gud denna person tror att han/hon är bäst och så affla duktig så, Men i skälva verket så är denna person en stor skit som inte kan handskas med sina med människor,

Jag har kollat uppdetta lite och alla säger lika dant även på europa organcenter att man gör inte så som denna har gjort,

I alla fall så ska denna person inte på något vis få mig att gå under för har ingen lyckats med detta tidigare att få mig att gå under for skit saker som tidigare har hänt i mit liv så ta mig fan inte en sådan här sak få mig att gå under eller ducka.

Nopp jag är en stark person som vet vad jag vill och vad jag vill ha, Det jag vill ha fixar jag fram på något sätt i bland tar det längre tid i bland ett par år eller i bland snabbt som bara den,
Ingen affla nisse kan få mig på knän ingen kan sätta sig på mig,

Jag är inte en långsynt person öed lån ilska som jag ska dras med det har jag ingen lust att göra alls utan den/dom förvandlar jag genast till något positift , Jag har lätt att förlåta men då får man oxo be om det jag kan inte  bara förlåta si så där rätt upp o ner onej det är ingen förtjänt över att få man får nog jobba lite för att få min hela uppmärksamhet annars så puttar jag i väg dom med mina fingrar lätt som en plätt,

Jag ha legat inne på sjukan i 3 veckor och jag har haft det ganska så bra som patient vist har jag fått jobbat häcken aqv mig med att cyckla träna osv men jag har fått ,ycket från dom oxo så det har varit ta o ge hela tiden, Vist finns det idioter även där som tror att dom är antigen så jävla snygga så dom måste bada i sin parfym och specielt  om man då har opium parfymen, eller så tror dom att dom kan allt och vet allt men jag hadde turen dom var på natten bara hehe kan tänka mig att det var där dom platsade hihi,

Ge mig något så ger jag 50 tillbaka ge öig 50 så ger jag 100 osv det är så i hela livet öan ger och får,
Får man bara skit ja då får man skit tillbaka baktalar man ja då får man på direkten i ansiktet ,
här gäller inga brev vägens som kan kan jömma sig bakom det är så jävla fegt  så det är inte sant
ge öig hjälp ,tröst eller skratt och jag ger samma tillbaka.

Men ger man mig ett förtroende och den inte håller utan bara spelar då fär man ett rent hälvete med mig ,

Jag har nu börjar att ringa runt lite till dom olika organ baker vi har i europa så nu har jag banne mig ordentligt med kött på´bena så nu vet jag vad jag pratar om

ojoj nu vart detta orovekande blogg ett riktigt hat blogg,
Men jag ä inte sådan i vanliga fall ni som känner mig vet exakt vart jag står och går , vet oxo hur långt man kan gå med mig utan att jag fattar en exploion men nu handlar detta om ett liv och det är mit liv som jag vskälv vänar om så ingen ska kunna köra över mig varken docenter eller profesorer inte någon i denna affla herakin som fortfarande härskar här nere trots att vi på 2011 talet det är skrämmande att den fortfarande finns kvar på sjukhusen när ett sjukhus ska vara för folket och inte för något annat,
Det är i alla fall vi alla fot folk som betalar detta sjukhus med våra skatter pengar det är fot folk som ser till att vården ska kunna fungera nogerlunda i alla fall och vi vill inte ha herakin på sjukhusen för vi vill kunna prata normalt för trots allt så även om doktorer har stora studieskulder så betalar vi ju även vården med våra skatte pengar ,

1 kommentar:

  1. Ibland måste man bara spy ut allt som ireterar , ta nya krafter sen vidare stor kram Delicia

    SvaraRadera