Populära inlägg

torsdag 25 september 2014

2014-09-25 Torsdag

I dag för 3 år sedan då var det söndag och ja var inte på humör alls. Min dåvarande pojkvänn kom in o välte mig kl 0800 en söndags morgon vilket gjorde mig rasande enda natten o morgonen som jag hade fått sova en hel natt utan att bli strypt av min syrgas slang eller att ja var tvungen o kissa. För så var det varje natt och så har han mage att väcka mig ich tala om att sjukhuset Forche har ringt o sagt att det finns 2 lungor som väntar på mig. Min första reaktion var vist ja tror oxo på tomten och försvin från sovrummet så ja får sova. Absolut inte kul att hitta på något sådant här. Som sagt ja i ett nöt skal.  Dom hade ringt från forch o sagt att det kommer en ambulans o hämtar mig för det fina 2 lungor. Okej väl in i taxin men ja var helt inställd på att ja skulle få komma hem dagen efter för det var säkert fel. Men så var inte fallet.
Så det blev denna dag jag dog och vakna till liv i gen med 2 fina unga fransos lungor som kom från södra Frankrike. Dessa lungor vårdar ja ömt ska ni veta   Jag fick den äran att få leva ett längre liv. Jag tror fullt o fast på att jag har något att säga eller visa i mitt liv jag har fått genomgå ett rent helvete sedan 2003 med en massa prövningar.
Men jag lever i dag och varje år nu så hår ja till minnes lunden o tänder ett ljus för min älskade fransos dom jag bär med stolt het  men tar oxo fram min o öppnade flaska med två glas. Kommer inte att öppna eller dricka detta det skålas på vatten och jag tackar av hela mitt hjärta för min okända fransos dom hjälper mig att andads nu mer love you 💝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar