Populära inlägg

torsdag 2 oktober 2014

2014-10-02 Torsdag

Hej i gen.
Länge sedan nu ja mm vet . Internetveteran har o är nere pga av att något är trasigt i lådan. Bredbandsbolaget har sänt en ny låda till mig får hämta den på lördag efter att vi har varit i Örebor jag och min son Joakim.

Jag har i alla fall flyt 3 år och har varit på min 3års kontroll. Allt var okej njuren var nu återställd i gen så det kändes kanon bra att få reda på detta. Mina lungor har tagit ett par steg till till att bli ännu bättre vilket är kanon.
Så det har givit frukt av det jag gjort och tränat. Det gör mig så himla glad.
Fick även reda på att varje halv år ska jag till lung mottagningen för kontroll i Borås mm undra vad som hände där har liksom aldrig varit där på kontroll hihi. Hihi men Anders på Sahlgrenska bruna stråket han skulle ringa till lung i Borås och gruffande lite om detta hehe. Jag ska tydligen gå var 6 månad på Sahlgrenska och vart 6 månade till Lung i Borås.
Jaja men bättre sent än aldrig liksom hihi.

Jag mår ju i alla fall bra och har varit så duktig med träning mm att jag fick ta bort en tablett Phu . Vilket oxo kan resultera i att min tarm kan bli bättre så nu håller vi tummen för detta.

Skönt när det går åt det positiva sidan lite oxo .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar