Populära inlägg

måndag 27 oktober 2014

2014-09-27 Måndag

I helgen har jag fått den äran att ha mina barnbarn här. Vi gjorde en hel del ute men vi lata oss oxo med film.
Jag har ju liksom fortfarande väldigt ont av förra helgens trubbel med ambulans in till akuten.
Men jag hoppas verkligen att detta går över snart. För detta är absolut inte kul att ha så ont som jag har. Dag tid märks inte så mycket men kvällen då vill jag helst bara gå och lägga mig så snabbt som möjligt. Men då vaknar ja ju jätte tidigt så det blir liksom pest eller korela.
Men jag har liksom insett att detta är mitt liv nu sedan 2011.
Det bästa av allt jag lever trots alla mina sjukdomar som jag tyvärr fick på köpet.

Man måste lära sig att tänka det finns dom som har det värre än jag. Vilket är sant för jag bor fortfarande hemma hos mig skälv mm..

Nyser jag så jag vet inte vad och tyvärr så måste jag ta sprutan mot influensan. Är inget fan av detta. Så nu hoppas jag att jag inte får feber mm för då är det kört i gen. Och jag vill inte ha klippkort på ambulansen i år jag vägrar helg enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar