Populära inlägg

söndag 12 oktober 2014

2014-10-12 Söndag

aj aj vad tiden går fort när man har roligt.
Har haft min mor här i ett par dagar alltid lika kuligt när hon kommer ner. Det är bara ett stort problem när hon är här hos mig klockan går så fort så fort tiden bara springer i väg.
Men vi har hafft det jätte mysigt vilket jag tycker är kuligt.

Nu har hösten kommit med besked och där med mörkret. Det vore skönt om människor kund ställa sina fordon på de platser som finns för fordon . Och ha reflex västar på sig när de är ute o går gärna på de små 4 benta vännerna de har med sig.

Tänk vad tiden går fort för snart i slutet av denna månad så fyller min älskade fralla hela 3 år oj vad tiden rinner i väg när man har roligt och mysigt.

Ligger nu o funderar på varför människor är som dom är kan det bero på avensjukan eller vad kan det bero på när man får höra om hur man fått sina hjälp medel då man ser att personen faktiskt rör på sig.
Konstigt att dett så mer än gärna diskuteras i sina hem o kojor. Då dom inte har en aning om hur den personen mår kanske är det som så att det är antingen pest eller kolera för just den personen den måste röra på sig för gör den inte det ja då kommer rullstol ,perkulatorns fram mycket fortare för att sedan möta döden. Men samtidigt så bör den vara i stillhet pga av ben skörhet mm.

Men samtidigt är det ju lite kul med att man kan ca ett samtals ämne kul att andra har något att prata om . Men samtidigt är det ju inget viktigt utan bara paj kastning. Ja ja inget att göra något åt.

Jag mår bättre o bättre och jag trivs i min härliga bostad det kan inte bli bättre skog och vatten ger en härlig luft det tar bort det onda det fula och allt som är tråkigt. För det spelar ingen roll att benen värker som fffff och är blå svarta migränen som alldrig ger med sig.

Vad då jag bor vackert och fridfullt livet är underbart ändå jag har ju fått en andra chans i livet så ja man ser nog lite med andra ögon och känner lite mer.

Jag är så tacksam för mina gamla vänner och alla de fina vänner jag o in familj fått under kan resa genom transplantationen den är enorm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar