Populära inlägg

torsdag 23 oktober 2014

2014-10-23 Torsdag

ja i söndags kväll blev det ambulans in fruktans värt ont i höger lunga. Kunde inte sitta eller ligga.
Prognos muskel inflammation så hemgång måndag fm.

Lugnt och fint fram till torsdag morgon. Vist har jag ont undér denna tid. Efterdyningar som man kan säga. Liksom höger sida avdomnad.

Torsdag morgon 0845 utan för minuten i Ulrichamn ska vidare sedan och köpa kött till Lalla.
Tar ut pengar ur minuten och ska gå till baka till bilen. Vad händer jo jag tappar fot fästet med marken .  Eller rättare sagt min högra fot viker sig så jag dammar i gatan.
Jag fullkomligt sopar gatan en bit handflatan skrapad med sten i och det gör ont och då menar jag ONT ONT.  Jag blöder en del så klart.
Rullar. Runt så jag kan resa mig och Mia som är med kommer fram rusande och undra vad jag gör ja sa jag jag städar nog:-)
 Så ja kontentan av detta fall en hand inlindad och ett höger ben som haltar :-( men men  det är bara att bita i hop.

Jag fick i alla fall ett stort fint plåster i kväll då jag var på Dalsjöfors skolan då mina underbara barnbarn och deras klass 5 hade en sådan fin uppträdelse om hur olika barn har det och vi blev påminda om barnkovertionen . Jag satt där och tårarna bara rullade ner på mina kinder vilken kväll helt underbart.

Så nu blir det lugna gatan en stun eller ett par dagar i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar