Populära inlägg

måndag 20 oktober 2014

2014-10-20 måndag

hej på er alla. Här händer det massor av saker både positiva och negativa. Vi kan börja med det negativa. I går blev jag sjuk ordentligt. Det kändes som om att min högra sida höll på att explodera det gjorde fruktans värt ont .
Så det sluta med en ambulans in till Borås . Efter mycket om och men och RTG så blev det klart jag har inflammation runt lungorna alltså muskel inflammation på höger sida .
Lilla Lalla blev som vanligt inte glad av att se ambulansen hon viste direkt att jag skulle försvinna i gen :-(
Stackars Lalla.
Redan i ambulansen så fick jag subbtokant med morfin så jag kunde få koppla av och inte vara så spänd.   Alltså det är jätte bra att man får morfin men fy attans när detta går ur kroppen då är det inte kul alls. För nu mår jag väldigt illa .
Men det är så skönt att få komma hem var vara borta under ca 12 Tim vilket var ok för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar