Populära inlägg

tisdag 9 september 2014

2014-09-09Tisdag

Oj oj nu närmar det sig många saker och mycket kommer att hända och ändras på. Så ja lite nervös är jag allt. September månad har sedan 3 år tillbaka varit mycket som det händer på alltid mycket just den månaden . Först ut nu är ju min ögon operation av bägge ögonen samtidigt vilket gör att jag är allt lite rädd. Det är ju trots allt mina ögon dom ska gräva i och städa.
Sedan blir det den 25 september då blir det till kyrkogården till minnes lunden för att tända ett ljus för min älskade fransos som jag nu mer vårdar ömt i min kropp ser till att dom 2har det bästa av det bästa. Ser till att inte vara i rökiga lokaler eller sitta bredvid rökare.
Total avhåll av alkohol ja förutom cider som gärna dricker när jag sticker crepes .
Och samma dag så tänder ja ett ljus här hemma för min fransos och tar ett glas cider. Jag är han evig tacksam. Och den 29 är det 3 års kontrollen på Sahlgrenska. Bruna stråket med Göteborgs bästa personal styrka man känner sig så välkommen när man kommer dit och alltid lina välkomnande . Dom är så gulliga allt från USA syrra och doktor alla är underbara här. Och den 1/10 ska jag till baka för att fortsätta min 3 års kontroll dör efter är min lung koll på min 2 underbara lungor klara för detta året. Och den 1/10 FIRAR jag 7 år som total rökfri .
Det finns inga ord som kan säga hur tacksam jag är för att jag har fått leva vidare . Och på något sätt så känns det att jag har något som jag ska tala om för värden. Allt går om man bara vill och är villig att betala med svett och gråt.tänk att jag går på denna jord med 2 lungor från Frankrike .
Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar